Obiektyw anamorficzny SIRUI Venus 1.6x 100mm T2.9 Sony FE
Indeks produktu: VENUS E100
Wysyłamy w 24h
Dostępny
SIRUI wchodzi na pełną klatkę! Zawsze starając się rzucić wyzwanie sobie jako profesjonalny producent obiektywów, Sirui ponownie zadziwia filmowców swoim anamorficznym obiektywem SIRUI Venus 1.6x Full Frame 100mm T2.9, o którym można powiedzieć, że nie ma sobie równych w swojej klasie.
Szerszy niż szerszy
Ten obiektyw ma współczynnik ściśnięcia 1,6 razy. Podczas fotografowania w formacie 3:2 uzyska współczynnik proporcji 2,4:1. Gdy czujnik jest ustawiony na 16:9, uzyskasz znacznie szerszy współczynnik proporcji 2,8:1, a wrażenia wizualne dostarczane przez niego są najwyższej jakości i wciągające, jak w formacie IMAX.
Kadruj, jak lubisz
Niezależnie od tego, czy fotografujesz wspaniałe sceny, czy ciasne ujęcia, obrazy uzyskiwane za pomocą tego obiektywu będą najwyższej jakości, wysokiej rozdzielczości i dobrej ostrości. Będąc obiektywem pełnoklatkowym, może strzelać szerzej niż jego odpowiedniki APS-C, pozostawiając mnóstwo miejsca na panoramowanie i skanowanie lub wbijanie w słupek. Na przykład jeśli część obrazu jest zbędna, po prostu ją wytnij, nie martwiąc się o utratę pikseli.
100mm — płytka głębia ostrości
Ogniskowa 100 mm umożliwia uzyskanie silnej kompresji tła, a także pięknego owalnego bokeh z wyraźnym spadkiem ostrości, co jest idealne do wykonywania portretów, zdjęć sportowych, ślubów i dzikiej przyrody. Daje płytką głębię ostrości i rozciągnięte senne tło.
Piękny owalny bokeh
Ten obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,6 razy tworzy owalny bokeh w przyjemniejszym kształcie niż soczewki z 1,33 raza ściśnięcia, nadając materiałowi dodatkową wyrazistość i estetykę.
Żywe flary
Skierowanie źródła światła bezpośrednio na ten obiektyw, aby uzyskać charakterystyczne niebieskie flary, z których znane są anamorficzne soczewki, dodając odrobinę magii do Twojego obrazu.
Maksymalna przysłona T2.9
Podczas fotografowania z szerokim otworem przy T2.9 z ostrością skoncentrowaną na obiekcie, uzyskasz obraz o małej głębi ostrości z obiektem ostrym i innymi obszarami nieostrymi. Zastosowanie szerokiej przysłony w warunkach słabego oświetlenia umożliwia aparatowi nabranie większej ilości światła i uzyskanie szybszego czasu otwarcia migawki. Ponadto pierścień przysłony jest zaprojektowany bezstopniowo, aby zapewnić płynną kontrolę przysłony.
Obudowa obiektywu filmowego
Ten obiektyw wygląda bardzo elegancko, ponieważ cały korpus jest zbudowany ze stopu aluminium. Co więcej, pierścienie przysłony i ostrości są przystosowane do ładnego oporu i łatwej instalacji systemu śledzenia ostrości. Z otworem na śrubę 1/4" na dole, obiektyw można zamontować bezpośrednio na płycie szybkiego zwalniania, aby zachować równowagę całej konfiguracji.
Idealnie pasuje do aparatów pełnoklatkowych
Ten obiektyw jest dostępny w natywnym mocowaniu do systemów mocowania RF, L, E i Z, kompatybilny z takimi pełnoklatkowymi aparatami jak Panasonic S1H, S5, RED KOMODO, RED V-RAPTOR ST, Canon R5, R6, C70, Sony FX-3, FX-6 oraz Nikon Z6 i Z7. Jako niedroga alternatywa dla markowych pełnoklatkowych soczewek anamorficznych, ten obiektyw sprawi, że anamorfika będzie dostępna dla większej liczby osób w większej liczbie sytuacji.
Parametry techniczne:
- Średnica (mm) 88
- Listki przesłony 13
- Rozmiar filtra (okrągły) (mm) 82
- Stała ogniskowa (mm) 100
- Typ ustawiania ostrości Ręczna regulacja ostrości
- Stabilizator obrazu Nie
- Długość (mm) 164
- Elementy soczewki / grupy 15/13
- Format pokrycia obiektywu Pełna klatka
- Mocowanie obiektywu / kamery Sony FE
- Maksymalna przysłona 2.9
- Maksymalne powiększenie (x) 1:8.50(V), 1:13.64(H)
- Minimalna przysłona 16
- Minimalna ostrość (cm) 93
- Waga (g) 1480
- Ogniskowa [mm]:
- 100
- Średnica filtra [mm]:
- 82
- Waga [g]:
- 1480
- Stabilizacja:
- nie
- Minimalna wartość przysłony [f/]:
- 16
- Maksymalna wartość przysłony [f/]:
- 2,9
- Liczba listków przysłony:
- 13