Dostępność 7-14 dni
Niedostępny
Sony FR7 ILME-FR7 – pełnoklatkowa kamera PTZ Cinema Line
Robotyka w produkcji filmowej
Kamera FR7 łączy mechanizm płynnej regulacji obrotu, nachylenia i zoomu (PTZ) z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu i współpracą z gamą wysokiej jakości obiektywów z mocowaniem typu E. Różne ogniskowe, mała głębia ostrości i zdalne sterowanie systemem PTZ otwierają nowe horyzonty twórcze.
Zdalne sterowanie pozwalające twórczo rozmieszczać kamery
Zintegrowany, zdalnie sterowany mechanizm obracania i nachylania pozwala na montaż kamery FR7 pod sufitem i w innych trudno dostępnych miejscach. Użytkownik może śledzić ruch obiektu lub szybko wybierać ustawienia kadru zapisane w pamięci, zyskując wyjątkowy potencjał twórczy.
Innowacyjny system zdalnego sterowania
Nowa aplikacja sieci www, pozwalająca połączyć się z kamerą za pomocą kodu QR lub adresu internetowego, umożliwia skonfigurowanie kamery FR7 z tabletu lub komputera z przeglądarką internetową. Oferowany oddzielnie pilot RM-IP500 daje możliwość dokładnego regulowania obrotu, nachylenia i zoomu za pomocą joysticka.
Filmowa ekspresja dzięki zaawansowanej technologii
FR7 to pierwsza kamera PTZ z pełnoklatkową matrycą obrazu CMOS w technologii BSI. Jako produkt z serii Cinema Line jest wyposażona w szereg rozwiązań ułatwiających nadanie obrazowi filmowej ekspresji. Do uzyskania wysokiej czułości i doskonałego obrazu z płynnymi przejściami tonalnymi i wiernymi kolorami przyczynia się także procesor BIONZ XR™.
Obiektywy z mocowaniem typu E: nieograniczona kreatywność
Kamera FR7 jest wyposażona w system mocowania obiektywów Sony typu E. Współpracuje ze wszystkimi obiektywami z mocowaniem tego typu —między innymi z najwyższej klasy serią G Master, znaną ze zdumiewającej rozdzielczości i efektu bokeh. Zakres ogniskowych od 12 do 1200 milimetrów zapewnia wszechstronne możliwości twórcze.
Jakość obrazu serii Cinema Line
Oznaczenie „Cinema Line” jest świadectwem, że kamera FR7 należy do serii cenionych narzędzi twórczych, dzięki którym opowieści wizualne nabierają prawdziwej mocy. Tryby „Własny” i „Cine EI” pozwalają dostosować działanie kamery do konkretnego modelu pracy przy zachowaniu spójności z innymi kamerami Cinema Line.
Silna ekspresja dzięki wyjątkowemu zakresowi dynamiki tonalnej
Szeroki, ponad 15-stopniowy zakres dynamiki tonalnej pomaga uniknąć prześwietlenia świateł i utraty szczegółów w cieniach. Tryb Cine EI pozwala ustawić bazową czułość ISO na 800 lub 12 800 — i uzyskać spójne obrazy w różnych warunkach oświetlenia.
Nadzwyczajna jakość obrazu w słabym oświetleniu
Kamera FR7 rejestruje czystszy obraz w słabym świetle, w pełni wykorzystując duży rozmiar i czułość przetwornika obrazu. Podczas filmowania w niemal zupełnej ciemności, na przykład na koncercie, czułość ISO można rozszerzyć do 409 600.
Zwolnione tempo — większe możliwości twórcze
Płynny obraz w 5-krotnie zwolnionym tempie zwiększa wyrazistość i dramatyzm każdej chwili, rozszerzając możliwości twórcze. Kamera FR7 umożliwia wewnętrzny zapis obrazu z szybkością do 120 kl./s w rozdzielczości 4K i do 240 kl./s w Full HD.
Wyjście 10-bitowego obrazu 4K 60p 4:2:2
Kamera FR7 może odtwarzać „czysty” sygnał o wysokiej jakości przez złącza HDMI i SDI OUT. Pozwala to nagrywać w formacie Apple ProRes 422 lub Avid DNxHR®, w jakości 4K 60p 4:2:2 10 bitów, na zgodny rejestrator zewnętrzny ze złączem HDMI lub SDI.
Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3
Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3.Cine pozwalają wykorzystać cały zakres barw i dynamiki przetwornika obrazu. Dzięki temu można utrwalić szczegóły w światłach i cieniach, co ułatwia postprodukcję.
Kodowanie All-Intra — precyzyjnie utrwalony ruch
Kamera FR7 umożliwia wewnętrzny zapis materiału 4K z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 przy użyciu kompresji All-Intra lub Long GOP. Umożliwia to jeszcze dalej idącą korektę kolorystyki z zachowaniem naturalnego wyglądu przejść tonalnych.
S-Cinetone™ — filmowy wygląd od samego początku
Profil obrazu S-Cinetone zapewnia naturalne tony ze środka skali, niezbędne do uzyskania kolorystyki zdrowej skóry, jak również łagodne kolory i atrakcyjne światła. Piękny, filmowy obraz można uzyskać w samej kamerze, bez dalszej korekty barw.
Poznaj możliwości zdalnego sterowania kamerą PTZ - płynna regulacja obrotu, nachylenia i zoomu
Utrwalanie scen w dowolnym ujęciu
Kamera FR7 ma funkcję płynnej, zdalnej regulacji obrotu, nachylenia i zoomu, pozwalającą między innymi ustawiać kamerę w uprzednio zaprogramowanych pozycjach. Obrót można regulować w zakresie od –170° do +170°, a nachylenie przy pracy w normalnej pozycji pionowej od –30° do +195°.
Dedykowana aplikacja sieci www z pełnym zestawem funkcji
Nowa, dedykowana aplikacja sieci www pozwala zainstalować kamerę w trudno dostępnym miejscu i sterować obrotem, nachyleniem, zoomem, ostrością, nagrywaniem i ustawieniami z przeglądarki w tablecie lub komputerze. Każda kamera ma swój kod QR, co upraszcza konfigurację. Format menu w aplikacji jest taki sam jak w kamerze FX6.
Zaawansowany pilot RM-IP500
Do obsługi kamery FR7 można użyć pilota do kamer PTZ Sony RM-IP500, wyposażonego w joystick do dokładnej regulacji obrotu, nachylenia i zoomu. Znajdujące się na pilocie pokrętła pozwalają dostosowywać szybkość zmian tych parametrów do obiektu i scenerii. Do regulacji zoomu można używać joysticka lub dźwigni.
Fotografowanie wieloma aparatami
Zwiększ swoje kreatywne możliwości, dzięki kamerze FR7 realizacja wielokamerowej produkcji nie wymaga angażowania dużego zespołu. Kamera jest przystosowana do montażu na statywie, pod sufitem i w trudno dostępnych miejscach. Może dyskretnie podążać za obiektem, by pokazać go z różnych perspektyw. Jeden pilot RM-IP500 pozwala skonfigurować nawet 100 kamer FR7 (10 grup po 10 kamer).
Precyzyjne sterowanie ruchami kamery
Szybkość zmian kąta obrotu i nachylenia można bezstopniowo zmieniać w zakresie od 0,02 do 60 stopni na sekundę. Zapewnia to elastyczność w śledzeniu obiektów i realizacji produkcji.
Programowanie do 100 położeń kamery
Dostarczony pilot na podczerwień, dedykowana aplikacja sieci www i pilot RM-IP500 umożliwiają zaprogramowanie do 100 położeń kamery (kierunku, zoomu i ostrości). Aby przywrócić zaprogramowane ustawienie, wystarczy nacisnąć przycisk.
Funkcja Clear Image Zoom do korekt kąta widzenia
Kamera FR7 ma funkcję Sony Clear Image Zoom. Dzięki niej użytkownicy obiektywów stałoogniskowych i obiektywów zmiennoogniskowych bez elektrycznej regulacji zoomu mogą uzyskać zbliżenie obiektu z zaledwie minimalnie pogorszoną jakością obrazu.
Niezawodny autofokus do zdalnego filmowania
Podczas pracy zdalnej kamera FR7 szybko ustawia ostrość na ruchome obiekty i niezawodnie ją utrzymuje nawet w słabym świetle, wykorzystując 627 pól AF z wykrywaniem fazy i wydajny procesor BIONZ XR.
Śledzenie w czasie rzeczywistym do zdalnych zdjęć
Skup się na kompozycji, a ustawianie ostrości zostaw kamerze. Z myślą o profesjonalnej i wydajnej produkcji aplikacja sieci www w kamerze FR7 pozwala dotykowo rozpocząć śledzenie wybranego obiektu, a następnie utrzymywać na nim ostrość.
System Real-time Eye AF do zdalnych zdjęć
Procesor BIONZ XR w kamerze FR7 zapewnia niezawodne działanie automatyki ostrości, niezbędne podczas zdalnych zdjęć. Precyzyjna funkcja ustawiania ostrości na oko utrzymuje ostrość, nawet jeśli obiekt patrzy wysoko w górę lub mocno w dół.
Regulowany elektroniczny filtr ND ułatwiający zdalną pracę
Wbudowany elektroniczny filtr szary (ND) o zmiennej gęstości optycznej umożliwia zdalną regulację ekspozycji i wygodną pracę w zdalnej konfiguracji. Filtr umożliwia bezstopniowe nastawianie gęstości optycznej z zakresu od 1/4 do 1/128, a tym samym sterowanie głębią ostrości bez zmiany ekspozycji.
Kompensacja „oddychania” obiektywu
Funkcja kompensacji „oddychania” w kamerze FR7 osłabia niepożądane zmiany kąta widzenia podczas regulacji ostrości i pozwala uzyskać ładniej wyglądające przejścia ostrości. W przypadku użycia zgodnego obiektywu regulacja ostrości nie wpływa na kąt widzenia, co pozwala na stosowanie płynnych, dynamicznych przejść ostrości.
Doskonała łączność
Kamera FR7 umożliwia odtwarzanie wyjściowych sygnałów wideo, transmisję strumieniową IP i synchronizację z innymi urządzeniami. Wyjście HDMI pozwala podglądać obraz na żywo, a SDI — przesyłać sygnał RAW do zewnętrznego urządzenia nagrywającego. Do obsługi kamery, transmisji obrazu i dźwięku oraz zasilania wystarcza jeden przewód LAN.
Podłączanie do innych urządzeń
Wygodnie podłączaj urządzenia zewnętrzne, aby zsynchronizować kod czasowy, sterować sygnałami nagrywania (tally) i zarządzać sygnałami synchronizacji w konfiguracjach z wieloma kamerami. Złącze TC IN umożliwia doprowadzenie kodu czasowego z urządzenia zewnętrznego w celu synchronizacji. Złącze „Option” doprowadza sygnały lampek kontrolnych do zewnętrznego urządzenia. Złącze GENLOCK Umożliwia podłączenie urządzenia zewnętrznego w celu doprowadzenia sygnału synchronizacji w systemie z wieloma kamerami.
Zasilanie
Kamera FR7 obsługuje standard PoE++ (Power over Ethernet Plus Plus17), może więc być zasilana przez standardowy przewód Ethernet (kategorii CAT5e lub wyższej), bez osobnych przewodów zasilania. Oprócz technologii PoE++ do zasilania kamery FR7 można użyć dostarczonego zasilacza sieciowego podłączonego do złącza DC IN. Z tyłu kamery znajduje się uchwyt przewodu, który zapobiega przypadkowemu odłączeniu zasilania.
Łatwe transmisje strumieniowe IP - obsługa wielu protokołów transmisji strumieniowej
Dzięki streamingowi RTSP obraz z jednej kamery może docierać do pięciu widzów naraz. Protokół SRT zapewnia wysoką jakość obrazu i małe opóźnienia nawet w niestabilnie działającej sieci. Standard NDI|HX18 pozwala podłączać miksery, serwery multimediów i inne urządzenia zgodne z NDI. Ułatwia efektywną produkcję na żywo z użyciem protokołów internetowych.
Parametry techniczne:
Dane ogólne
MOCOWANIE OBIEKTYWU - Mocowanie typu E
Wymiary i waga
MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) - Około 4,6 kg (sam korpus)
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) - Około 227 × 289 × 233 mm (korpus bez wystających elementów)
Zasilanie
ZASILANIE - Napięcie stałe 19,5 V, PoE++ (zgodność z IEEE802.3bt Type 4 Class 8) 41,1–57,0 V
POBÓR MOCY - ≤ 80 W (napięcie stałe 19,5 V) / ≤ 71,3 W (PoE++)
Praca
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY - Od 0°C do 40°C
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA - Od –20°C do +60°C
UCHWYT SUFITOWY - Tak (z opcjonalnym uchwytem sufitowym)
LAMPKA KONTROLNA - Z lewej (×1) / z prawej (×1), czerwona/zielona
Format zapisu (film)
XAVC INTRA
XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s; MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
XAVC LONG
XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC
Format zapisu (dźwięk)
FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) - LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu
XAVC INTRA
XAVC-I DCI4K: 4096 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p; XAVC-I QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-I HD: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
XAVC LONG
XAVC-L QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 50: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 35: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
Czas nagrywania/odtwarzania
XAVC INTRA
XAVC-I DCI4K/QFHD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 30 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 15 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 36 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 17 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 60 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 29 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 71 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut; XAVC-I DCI4K 24p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I HD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut; XAVC-I HD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 185 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 91 minut,
XAVC LONG
XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 170 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 86 minut; XAVC-L QFHD 59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 115 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 57 minut; XAVC-L HD 50 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 320 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 155 minut; XAVC-L HD 35 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 430 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 210 minut
PROXY AUDIO
XAVC Proxy: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
PROXY VIDEO
XAVC Proxy: AVC/H.264 High Profile 4:2:0 Long GOP, VBR 1920 × 1080, 9 Mb/s
Sekcja kamery
TYP PRZETWORNIKA - Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
LICZBA PIKSELI - Około 12,9 megapiksela (ogółem), około 10,3 megapiksela (efektywnie)
WBUDOWANE FILTRY OPTYCZNE - Przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
CZUŁOŚĆ - ISO 800/12 800 (tryb Cine EI, źródło światła D55)
CZAS OTWARCIA MIGAWKI - Od 64 klatek do 1/8000 s
Zwolnione i przyspieszone tempo
XAVC-I
4096 × 2160: od 1 do 60 klatek (59,94/50/29,97/25/24/23,98)
XAVC-I/L
3840 × 2160: 1–60, 100, 120 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 1920 × 1080: 1–60, 100, 120, 150, 180, 200, 240 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98)
Balans bieli
TRYBY BALANSU BIELI - Wstępnie zaprogramowany, pamięć A (2000–15 000K) / ATW
Ekspozycja
REGULACJA WZMOCNIENIA - Od –3 do 30 dB (co 1 dB), AGC
Gamma
KRZYWA GAMMA - Tryb SDR: S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709 / Tryb HDR: HLG_Live, HLG_Natural
Tolerancja naświetlenia
TOLERANCJA NAŚWIETLENIA - Ponad 15 stopni
System ustawiania ostrości
TYP - Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
USTAWIENIE OSTROŚCI - 627 pól
OBSZAR OSTROŚCI - Szeroki, strefa, elastyczny punktowy
INNE FUNKCJE OSTROŚCI - Eye AF (Człowiek), śledzenie ostrości w czasie rzeczywistym, Czułość AF przesunięcia obiektu, Szybkość przejścia AF, Wykrywanie twarzy (Priorytet twarzy/oka, AF tylko twarz/oko)
Pan/Tilt
PAN/TILT — POD KĄTEM - Obrót: od –170° do 170°, nachylenie: od –30° do 195°
SZYBKOŚĆ PAN/TILT - Obrót: od 0,02°/s do 60°/s, nachylenie: od 0°/s do 60°/s
PAN/TILT – HAŁAS - Nie więcej niż NC35
Inne funkcje
POZYCJA PRESET - 100
CLEAR IMAGE ZOOM - QFHD/4K: 1,5×, HD: 2×
Aplikacja WebAPP
OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE - Windows 10 lub nowszy, macOS 10.15 lub nowszy, iPadOS 15 lub nowszy, Android 12 lub nowszy
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI - Windows: Google Chrome, Mac: Google Chrome/Safari, iPad: Google Chrome/Safari, Android: Google Chrome
Interfejs
WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC - BNC (×1), tylko TC IN
WEJŚCIE AUDIO - 5-stykowe XLR (żeńskie) (×1), do wyboru: liniowe / mikrofonowe / mikrofonowe +48 V; poziom odniesienia mikrofonu: od –30 dBu do –80 dBu
WYJŚCIE SDI - BNC (×1), 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (poziom A/B), HD-SDI
WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO - Gniazdo napięcia stałego (×1)
WYJŚCIE HDMI - Złącze typu A (×1)
ZDALNE STEROWANIE - RJ-45(OPTION) (×1), wejście/wyjście czerwonej lampki kontrolnej (tally), wejście/wyjście zielonej lampki kontrolnej (tally)
WEJŚCIE GENLOCK - BNC (×1), 1,0 Vp-p, 75 Ω
WYJŚCIE OPTYCZNE - Zgodność z SFP+ 1
SIEĆ - RJ-45 (LAN) (×1), 1000BASE-T
PILOT NA PODCZERWIEŃ - Tak
Format wyjściowy
SDI
4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p, 29,97PsF, 25PsF
HDMI
4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 720 × 480: 59,94p / 720 × 576: 50p
Nośnik
RODZAJ NOŚNIKA - Karta CFexpress typu A / SD (×2)
Strumieniowa transmisja przez Network/IP
PROTOKOŁY (IPV6) - TCP, UDP, ICMPv6, HTTP, HTTPS, DHCPv6, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, SRT, FTP, FTPS
PROTOKOŁY (IPV4) - TCP, UDP, ARP, ICMP, HTTP, HTTPS, DHCP, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, VISCA over IP, SRT, NDI|HX, FTP, FTPS
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO - 4096 × 2160, 3840 × 2160, 2048 × 1080, 1920 × 1080, 1280 × 720, 640 × 360
FORMAT KOMPREJI - H.264: profil High/Main/Baseline, H.265: profil Main/Main10
MAKS. LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ - H.264/H.265: 59,94 kl./s
TRYB KONTROLI TRANSMISJI - CBR/VBR
USTAWIENIA TRANSMISJI - 512 kb/s – 80 Mb/s
ZGODNOŚĆ NDI|HX - Tak, opcjonalnie 2
W zestawie:
- Przykrywka korpusu,
- płytka mocująca przewód HDMI,
- pilot (RMT-RC1),
- zasilacz sieciowy,
- przewód zasilający,
- wskazówki wstępne,
- książeczka gwarancyjna