Kamera Sony FX3 + Studencki Cashback 2100 zł ILMEFX3 + 1 rok gwarancji Sony

Indeks produktu: ILMEFX3

Wysyłamy w 24h

Dostępny
21 999,00 zł

Przedłużona ochrona serwisowa EasyProtect®

Wybierając dodatkową gwarancję zyskujesz nawet do 5 lat extra ochrony dla swojego sprzętu.

Ilość sztuk

Kamera Sony z serii Cinema Line FX3 urzeczywistni wizje twórczych pasjonatów. Poza filmową ekspresją wyróżnia ją niezawodne działanie i łatwa obsługa - czyli dokładnie to, czego potrzebują dzisiejsi twórcy. Dzięki małym wymiarom i wadze kamera jest poręczna i wygodna w noszeniu. 

Sony dodatkowy rok gwarancji na wybrane produkty

Pełnoklatkowa jakość przy słabym świetle

Innowacyjne techniki przechwytywania światła w pełnoklatkowym przetworniku kamery FX3 pozwalają uzyskać wyraźny obraz nawet w słabym świetle. Standardowy zakres czułości ISO, wynoszący przy filmowaniu 80–102 400, można rozszerzyć do 409 600. 

Szeroki zakres dynamiki, większa ekspresja
Kamera FX3 ma wyjątkowy, ponad 15-stopniowy*1 zakres dynamiki, umożliwiający rejestrację obrazu rano, w południe i wieczorem, we wnętrzach i plenerach. Utrwala każdy niuans i zapewnia wyjątkową swobodę korygowania kolorów w obrazie filmowym.

Kreatywność i efekty bokeh na miarę pełnej klatki
Nagrywaj filmy w kinowej rozdzielczości 4K z małą głębią ostrości, wspaniałym efektem bokeh i swobodą kształtowania obrazu, jaką daje pełnoklatkowa matryca.

S-Cinetone™ — kolorystyka jak w kinie
Przy standardowych ustawieniach kamery FX3 obraz jest utrwalany z użyciem wyglądu S-Cinetone, wprowadzonego po raz pierwszy w renomowanym kamkorderze Sony FX9. Wygląd ten został starannie dostosowany do wymogów twórców, by zapewnić bogate kolory i naturalne odcienie skóry. Nagrania S-Cinetone można łączyć bez korekt z materiałem z innych kamer Cinema Line. 

Materiał 4K 120 kl./s*2 z idealnie ostrą każdą klatką 
Dzięki dokładnemu systemowi AF i szybkiemu odczytowi matrycy kamera FX3 rejestruje szczegółowy obraz 4K nawet przy dużej liczbie klatek na sekundę. W trybie zwolnionego i przyspieszonego tempa (S&Q) użytkownik ma pełną kontrolę nad klatkażem i może nagrywać piękne ujęcia ruchu do odtworzenia w nawet pięciokrotnie zwolnionym tempie (w formacie 24p). 

10-bitowy obraz S-Log3 i HDR — płynne przejścia tonalne
Krzywa gamma S-Log3 i przestrzeń barw S-Gamut3. Cine zapewniają wysoką jakość reprodukcji kolorów w szerokim zakresie dynamiki. Takie nagrania łatwo jest połączyć w postprodukcji z materiałem filmowym z innych kamer Cinema Line. Profil obrazu HDR HLG (Hybrid Log-Gamma) pozwala nagrywać obraz HDR do bezpośredniego wyświetlenia na zgodnym telewizorze. 

Reprodukcja 16-bitowego materiału RAW przez port HDMI
Gdy wymagana jest elastyczność w postprodukcji, można nagrać 16-bitowy obraz RAW*3 na zgodny rejestrator zewnętrzny podłączony przez HDMI. Kamera będzie równolegle zapisywać materiał XAVC HS 4K, XAVC S 4K lub XAVC S-I 4K i pliki proxy. Film RAW ma rozdzielczość 4264 × 2408 [16:9] — wyższą niż w standardzie DCI 4K*4.

Bogactwo szczegółów i realistyczne kolory
Kamera FX3 umożliwia wewnętrzny zapis materiału 4K z 10-bitową kwantyzacją i próbkowaniem koloru 4:2:2 przy użyciu kompresji All-Intra lub Long GOP. Umożliwia to jeszcze dalej idącą korektę kolorystyki z zachowaniem naturalnego wyglądu przejść tonalnych.   
*[1] All-Intra (All-I)   [2] Long GOP   [3] Grupa obrazów (GoP) 

Niezawodny, bardzo dokładny system AF
Pokrywający rozległy obszar system AF z funkcją inteligentnego śledzenia wykorzystuje wykrywanie fazy w płaszczyźnie ogniskowej do stabilnego śledzenia obiektu w niemal całym kadrze5. System Fast Hybrid AF działa dokładnie nawet przy małej głębi ostrości i filmowaniu w formacie 4K (QFHD)2 120p. 

Zaawansowany system AF śledzący ostrość
Funkcje śledzenia bezbłędnie utrzymują ostrość na obiekcie, pozwalając skupić się na kompozycji. System Real-time Eye AF dokładnie ustawia ostrość na twarz i oczy, a algorytmy Sony rozpoznające obiekty z użyciem SI umożliwiają śledzenie w czasie rzeczywistym. 

Płynne przejścia i ostrość od dotknięcia
Kamera FX3 ma 7 ustawień szybkości przejścia AF przy przenoszeniu ostrości. 5 ustawień czułości zmiany obiektu AF pozwala określić, na ile łatwo system AF będzie przełączał ostrość na inny obiekt lub utrzymywał ją na obecnym. Aby wybrać obiekt, na który ma być nastawiana ostrość, wystarczy go dotknąć na ekranie LCD. 

Zaawansowane obiektywy z mocowaniem typu E do filmowania
Obiektywy Sony z mocowaniem typu E łączą sprawnie, płynnie działający autofokus z doskonałymi parametrami optycznymi i funkcjonalnością w ambitnych projektach filmowych. Unikatowa technologia liniowego napędu w tych obiektywach zwiększa płynność i dokładność systemu AF w twórczych przedsięwzięciach.

Poręczność, mobilność i duży potencjał
Mała, lekka kamera FX3 powstała z myślą o mobilności. Jej odłączany uchwyt i otwory do bezpośredniego montażu akcesoriów pozwalają szybko rozpocząć pracę, bezproblemowo nakręcić materiał i sprawnie spakować sprzęt. Korpus i pokrywy są wykonane z lekkiego stopu magnezu, zwiększającego niezawodność i wytrzymałość w trudnych warunkach pracy.

Odłączany uchwyt XLR
Stopka Multi Interface (MI) kamery umożliwia zamontowanie uchwytu z adapterem XLR i dwoma pełnowymiarowymi gniazdami XLR. Uchwyt ten ułatwia pracę w trudnych warunkach, na przykład filmowanie z małej wysokości. 

Wewnętrzny system stabilizacji obrazu
Wbudowany w korpus, 5-osiowy optyczny stabilizator obrazu z trybem Active Mode wzmacnia efekt stabilizacji przy filmowaniu. Aby zapobiec pogorszeniu obrazu, czujnik żyroskopowy dokładnie mierzy drgania i kompensuje je technikami optycznymi. Umożliwia to uzyskanie stabilnego filmu 4K przy filmowaniu z ręki bez gimbala, nawet podczas chodzenia. 

[1, 2] drgania kątowe (pochylenie i odchylenie) [3, 4] drgania boczne (oś X i Y), [5] drgania obrotowe (względem osi Z)

Stabilizacja obrazu i prostsza edycja w programach Catalyst
Wbudowany w kamerę żyroskop rejestruje dane o drganiach podczas filmowania z ręki, umożliwiając stabilizację obrazu na etapie postprodukcji. Programy komputerowe Sony Catalyst Browse / Catalyst Prepare9 pozwalają nawet bilansować poziom automatycznej kompensacji drgań i niezbędnego przycięcia obrazu. Efektywnie wykorzystują też dane o obrocie kamery. 

Lampki kontrolne z przodu i z tyłu
Z przodu i z tyłu kamery FX3 znajdują się lampki kontrolne (tally) do sprawdzania, czy trwa nagrywanie. Są one wyraźnie widoczne zarówno dla operatora, jak i osoby przed kamerą.

Otwierany na bok dotykowy ekran LCD
Otwierany na bok 3,0-calowy ekran dotykowy LCD (1,44 mln pikseli) można ustawiać na różne sposoby, na przykład by uzyskać lepszą widoczność obrazu, gdy kamera jest zamontowana w gimbalu. Panel dotykowy pozwala też intuicyjnie wybierać z menu różne ustawienia kamery. 

Funkcje niezbędne do pracy w pojedynkę
Sześć dostosowywanych przycisków i główne elementy sterujące można obsługiwać jedną ręką, by drugą podtrzymywać korpus lub obsługiwać obiektyw. Pracę ułatwiają też gwintowane otwory na korpusie i uchwycie. Umożliwiają one bezpośrednie podłączanie akcesoriów. 

Ciągłe nagrywanie w formacie 4K/60p
Zastosowany w kamerze FX3 nowatorski system rozpraszania ciepła umożliwia ciągłe nagrywanie w formacie 4K/60p. Wydajność chłodzenia podczas długich ujęć gwarantują optymalnie umieszczony radiator, odpowiedni przepływ powietrza i cichy wentylator.

Adapter XLR i wejście cyfrowe zapewniające wysoką jakość dźwięku
Oprócz wbudowanego mikrofonu kamera ma pełnowymiarowe złącza XLR na uchwycie i cyfrowe łącze audio w stopce Multi Interface (MI), można więc podłączać do niej zewnętrzne mikrofony profesjonalne. Do wyboru są trzy formaty nagrywania, w tym 4 kanały / 24 bity. Cyfrowy dźwięk można nagrywać nawet po zdemontowaniu uchwytu — wystarczy podłączyć mikrofon cyfrowy, na przykład ECM-B1M.

Dwa gniazda na szybkie nośniki danych
Kamera współpracuje zarówno z kartami CFexpress typu A — zaprojektowanymi do zapisu obrazu o dużej przepływności w zaawansowanych produkcjach filmowych — jak i standardowymi kartami SDXC UHS-I i UHS-II. Dwa identyczne gniazda na nośniki umożliwiają nagrywanie równoległe i naprzemienne.

W zestawie:

  • Body FX3
  • Akumulator NP-FZ100,
  • Osłona stopki akcesoriów,
  • Osłona stopki uchwytu,
  • Przewód USB A – USB C (USB 3.2),
  • Przewód zasilający,
  • Przykrywka korpusu,
  • Uchwyt z modułem XLR,
  • Zestaw stopki akcesoriów,
  • Ładowarka BC-QZ1

Efektywna liczba pikseli - tryb kamera [mln]:
10,2 megapiksela (efektywnie) przy filmowaniu
Liczba efektywnych pikseli [mln]:
12,1 megapiksela (efektywnie) przy fotografowaniu
Rozmiar matrycy:
pełnoklatkowa (35,6×23,8 mm)
Typ matrycy:
CMOS Exmor R
Nośnik danych - na film:
CFexpress typu A / SD (×2)
Wizjer:
brak
Waga [g]:
640g (kropus), 715 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Stabilizacja:
jest
Filmowanie:
4K, HD
Bagnet:
Sony FE
Rodzaj karty:
CFexpress typu A / SD (×2)
Wyświetlacz LCD:
TFT, około 1,44 mln punktów, kąt otwarcia: około 176°, kąt obrotu: około 270°
Wymiary zewn. (szer. x wys. x gł.) [mm]:
129,7×77,8×84,5
Wymiary wyświetlacza [cale]:
3,0″

Do tego produktu polecamy

Moje ulubione produkty

Aktualnie brak ulubionych produktów

0